Stefan op de Malediven

Nederland-Uruguay vreemde boel

Hey!

Hier nog even een kort berichtje (in vergelijking met gisteren dan).

Eerst even over het smsen. Ik ontvang wel smsjes van mensen (weet natuurlijk niet of dat alles is), maar met verzenden heb ik bij sommige mensen dat er komt te staan 'verzenden mislukt', dus denk dat ik het maar op internet ga houden, is goedkoper, trager, maar wel betrouwbaarder

Wink

Vannacht goed bijgeslapen, hoefde niet bij de ochtendtraining aanwezig te zijn. Ze vonden het belangrijker dat ik goed uitgerust zou zijn, gaf ze helemaal gelijk

Laughing

Voetbal kijken was echt een aparte ervaring, zat uiteraard in mijn knal oranje shirtje (was de enige...). Sam en Jon waren ook wel fanatiek voor Nederland aan het supporteren. Charlotte en de 2 Zweede meiden waren stuk minder fanatiek en zochten in de rust ook hun bedje op. De locals zeiden wel voor Nederland te zijn, maar ze zaten ook te klappen bij de 1e goal van Uruguay

Undecided
Bij de 2e goal van Uruguay werd het helemaal stil en werd het eigenlijk een beetje té spannend. Na afloop kwam wel iedereen naar mij toe om bij te feliciteren.

Als het goed is staan er nu wat foto's om een eerste indruk te geven. Gaan vrijdag en zaterdag trouwens naar Kuredu Resort. Zijn met z'n 6en (3 Engelse, 2 Zweden en moi). Er zijn hier een paar jongens die hier wonen en werken op het resort, dus daar kunnen wij 's ochtend (heel vroeg) met mee varen. Hebben 2 kamers geboekt inclusief ontbijt. Krijgen 50% korting op al ons eten en drinken daar, ideaal! Neem uiteraard mijn snorkelspullen en camera mee. Weersvoorspelling is bewolkt voor het weekend, dus hopelijk komt daar verandering in (en anders kom ik wat minder bruin/rood terug

Laughing

Morgen ga ik kijkje nemen op de school, om te kijken wat ik daar kan doen. Kreeg net te horen dat ik als buitenlander niet 'welkom' ben bij de bijeenkomst in Male, dus zal ik nu al beginnen op de school. Wel zal ik hen helpen bij het maken van de project proposals.

Ik ga nu richting de voetbal training. Moet elke dag 3 trainingen van een uur geven op verschillende tijden aan verschillende groepen. Alleen op vrijdag is er geen training. Eerst groep begint om 6uur 's ochtends

Undecided
Laatste is rond half 7 's avonds klaar.

Bye!

Reacties

Reacties

LariSs

Hey!
Ik heb je net nog even kunnen spreken op MSN :D
(Ja normaal lig ik @ strand maar met deze hoge temperaturen is het voor een hoogzwangere afzien :()
Sms'sen zal ik dan maar niet doen nee, ik vind deze verhalen lezen en reageren overigens ook veel leuker ;)

Haha ja wel een beetje jammer aan de ene kant voor je dat ze niet zo fanatiek voetbal kijken zoals hier in NL, maar wel weer heel erg leuk dat ze je kwamen feliciteren! Dan ben je toch trots als Nederlander! ;)
Jammer dat het weer iets minder is bij jullie, maar och, met 30 graden mag je zeker niet klagen!

Succes nu met je voetbal trainingen..
Klinkt vermoeiend, 3 trainingen van een UUR!
Maar goed ook dat ze je uit hebben laten slapen ;)

Veel plezier vandaag, én smeer je goed in !!

Cia0!

LariSs

P.s. gave foto's!!!!

Laris

Pfft heet 's nachts hier..!
Ik kom er hier achter dat jij al 2 dagen niet hebt geschreven!! ;O What's keburt? :P

Zus

Hé broertje!
Hoe is het daar? Beetje bijgekomen van de teleurstelling gisteren? En hoe was je weekendje resort? Heb 't op internet bekeken, zag er erg mooi uit!!!
Veel plezier weer met alles, en ik kijk uit naar een nieuw verhaal! x zus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!