Stefan op de Malediven

Zoetsappige Ice Tea in Dubai

Zo hier mijn eerste (korte) berichtje van mijn reis.

Eerste deel van de vlucht zit erop! Zit nu de meeste zoete Ice Tea van de wereld te drinken op Dubai Airport. Is hier buiten zo'n 35 graden en dat rond 2 uur 's nachts. Over 2 uur vlieg ik dan (als alles goed gaat) weer door naar Male.

Vliegen met Emirates bevalt tot nu toe prima. De nieuwste films op je eigen scherm en prima eten en drinken zoveel je wilt. (Green Zone! Zeker een aanrader)

Zat naast een meisje dat op doorreis is naar Australië en met haar ben ik nu samen van de Ice Tea aan het 'genieten'. Naast ons zat ook nog een jonge gast die sinds kort voor zijn werk naar India moet en die de laatste tijd meer in het vliegtuig zit dan op het vaste land is. Maar was erg gezellig en de vlucht van 6,5 uur ging daardoor redelijk snel.

Ga zo ff tukken in het vliegtuig of verder lezen om er achter te komen waar Nigel de Jong nou is gebleven (ben bezig in het boek '2010 Zo werden wij Wereldkampioen').

Jullie horen als het goed is binnenkort wat meer van mij!

Bye

Reacties

Reacties

papa @ mama

leuk om al zo snel een berichtje te ontvangen.
Bijna je hele vlucht op de computer gevolgd en heb je ook daadwerkelijk zien landen. Goeie reis verder en slaap lekker.

de koppie

we waren bij je ouders toen je landen was leuk om te zien.Onze koffers zijn gepakt (helaas vliegen wij met Arke).
Stefan goeie reis verder. We zullen je volgen in Egypte.

blok

steef! waarom kunnen we je alleen extra foto-ruimte geven, ik denk dat je veel eerder extra verhaal-ruimte nodig hebt;) Ik hoop dat je voor vanavond nog een paar mensen over kunt halen om ook oranje supporter te worden, want dat is natuurlijk wel zo gezellig!

Stefan

@ p&m, kon het zelf ook bijhouden, kon op je schermpje allemaal vluchtinfo opvragen en camera beelden van de voorkant en de onderkant van het vliegtuig bekijken :) De Burj Khalifa in Dubai was doordat het best heiig was, niet goed te zien

Stefan

@ Blok: Haha, de verhaal ruimte is (voor zover ik weet :P) onbeperkt. Zeker gezien het verhaal wat ik er niet op gezet heb, ben ik daar wel blij mee.

Extra foto ruimte heb ik helemaal niets aan, aangezien het ongeveer een uur per foto duurt :) Ga ze denk maar eens drastisch verkleinen.

Staat nu al zo'n 20 man, die allemaal voor oranje zijn. Ik ga mij er nu ook snel bijvoegen.

Tom

Zo heb die hele lap tekst gelezen hoor :) volgens mij nu al meer woorden dan mijn scriptie maar goed :)
Het klinkt allemaal sehr gut.. ben nou alleen wel benieuwd naar fotos :D heb der inmiddels al wel een paar van je gzien en daar lijkt het inderdaad wel een paradijsje dan malidiven :P
Hoe zijn die resorts daar dan? is het wat om ooit heen te gaan? of voor Lepel om te gaan trouwen :P

have fun nog amigo!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!