Stefan op de Malediven

Foto's bij mijn laatste verhalen

3e verhuizing

Reacties

Reacties

P & M

Handig zo'n karretje,maar moet dit allemaal mee naar huis?

bjorn

leuke foto maar mag dat allemaal het vliegtuig wel in?:P of kennen ze daar geen grensen met kilo's wel handig trouwens zo'n karetje

LarisS

* Vraagt zich af wat er allemaal in zit..* Stiekem zown schildpad meegenomen?

Stefan

@ Allemaal: aangezien het de 3e keer was dat ik ging verhuizen had ik niet echt zin om alles weer netjes in te pakken en aangezien ik dat karretje kon lenen heb ik gewoon alles er in gedonderd, dus lijkt wat meer dan het is :P Is nog steeds hetzelfde als wat ik mee van huis heb genomen, dus verwacht nog steeds onder de 30kg te zitten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!