Stefan op de Malediven

Foto's bij mijn laatste verhalen

Dhidu Island

Reacties

Reacties

Erwin

Nu weet ik waar ze die ongelooflijke"reisgids" foto's maken, Stefan echt leuk om je verhalen te lezen en jou foto's te zien. De wereld is zo toch wel klein als je bedenkt dat jij op een eilandje zit en ik op een bootje !
Stefan ik wens je alvast een heel goede reis naar huis (wel jammer voor jou), ik kom dinsdag ook terug uit Noorwegen (fijn voor mij). O ja een Boeing 777 heeft 14 wielen twee minder als een 747 en inderdaad 3 setjes. Groetjes vanaf de Hermod, Erwin

Stefan

@ Erwin: Wat mooi toch dat je ondanks dat je midden op zee op je "bootje" zit, nog steeds kunt volgen wat ik zoal uitspook. Bedankt, ja kan het niet maken om hier voor altijd te blijven zitten (zou ook wel langzaamaan gek worden op zo'n klein eilandje). Misschien dat er dan nog ergens tijd te maken is om mijn verhalen + andere foto's te laten zien. Vertrek namelijk donderdag naar Bulgarije (balen zeg...).

Ja had dat van het aantal wielen al van een vriend/vliegtuigfreak gehoord ;)

Groetjes vanuit een eiland in het midden van de Indische Oceaan :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!